avatar
Куч
11651.19
Рейтинг
+8836.43

Мақолалар

Test on "To be". Classwork test 1

Чет тили
Чет тили

1.It   …  cold.


A.am    B. is     C. are    D. are  not


 


2. We  …  rich.


A. are    B. is  not    C. am    D. is


 


3. His  shoes  …  dirty. He  must   clean  them.


A. aren’t      B. am     C. is    D. are


 


4. It’s  9  o’clock. You   …  late  again.


A. is   B. am    C. are    D. isn’t


 


5.I  … 19  years  old. My  brother  …  16.


A. am/ are    B. is / am    C. is / is    D. am / is


Plurals

Чет тили
Чет тили

1.   Mr Smith and Mrs Smith have three …………..


a)childrens b)childs c)children d) children’s


 


2.My mother says  that  her teeth ……… very healthy when she was a young.


a)was     b)are  c)have been  d)were


 


3.  …..lots of mice in the store last year.


a)there is  b)there were   c)there have been  d) there are


 


4. where …… my…….? I can’t find …..


a)is/trouser/it b)are/trousers/it c)are/trouser/them d)are/trousers/them


 


5.Thieves ran away. The police ……….  late.


a)are b)have been c)were d)was


 


6. There are a great number of ………  in England.


a)librarys b)library c)libraries d)libraryes


Determiner/pronoun

Чет тили
Чет тили

1.'I'm going on holiday next week.'    'Oh,… nice.'


A  it'sB  this isC  that's    D. these  are


 


2.'Is there a bank near here?'    'Yes, there's… at the end of the street.'


A  someB  itC  one    D  a one


 


3.This cup is dirty. Can I have… ?


A  clean oneB  a clean oneC  cleanD  a clean


 


4.I'm going shopping. I'm going to buy… clothes.


A  anyB  some  C. a    D. no


 


5.'Where's your luggage?'    'I haven't got… .'


A  oneB  someC  any     D. no


Determiner/pronoun

Чет тили
Чет тили

1.'I'm going on holiday next week.'    'Oh,… nice.'


A  it'sB  this isC  that's    D. these  are


 


2.'Is there a bank near here?'    'Yes, there's… at the end of the street.'


A  someB  itC  one    D  a one


 


3.This cup is dirty. Can I have…?


A  clean oneB  a clean oneC  cleanD  a clean


 


4.I'm going shopping. I'm going to buy… clothes.


A  anyB  some  C. a    D. no


 


5.'Where's your luggage?'    'I haven't got… .'


A  oneB  someC  any     D. no


Test on Article and nouns

Чет тили
Чет тили

1.Yesterday   we  went to  …  Science  Museum.


A. -      B. an    C. the      D. the


 


2. I’ve  been   to  …   Northern   America  many  times.


A. -      B. an    C. the      D. the


 


3. Have  you  ever  been  to  … National  Theatre?


A. -      B. an    C. the      D. the


 


4.  …  vegetables     are  not  expensive  in  our  country.


A. -      B. an    C. the      D. the


 


5. I’ve  been  to  …  north  of   America  many  times.


A. -      B. an    C. the      D. the


Test on Indefinite article a/an.

Чет тили
Чет тили

 1.    I know his mother. She is … tailor.


a)    …..   b)a     c)an   d)the


 


2.    Can I have … cup of tea?                                                                                                                                               


a)an b)… c)a   d)the


 


3.Do  you like … fast cars?


a)a  b)the  c)an d) …


 


4. A friend of mine asked me for … money.


a) a   b)an c)…. D)the


 


5.I would like … sandwich, please.


a)ab)… c)the d)an


 


6.We had …… eggs for breakfast.


a)anb)a c)…. d) the


Йилнинг энг яхшилари "эътироф" этилди

Qiziqarli ma'lumotlar


 


20 декабрь куни муҳташам «Истиқлол» санъат саройида «Эътироф-2013» тақдимот маросими бўлиб ўтди. Тақдирлаш маросими Ўзбекистон Республикаси Маданият ва спорт ишлари вазирлиги томонидан маданият, санъат, бадиий ижод, журналистика ва спорт соҳаларида салмоқли ютуқларга эришган энг фаол ижодкорларни қўллаб-қувватлаш ва рағбатлантириш, уларнинг фаолиятини кенг оммалаштириш мақсадида ташкил этилди.


 


Ғолиблар “Мумтоз қўшиқ, миллий эстрада ва опера санъати”, “Миллий ва замонавий рақс ҳамда балет”, “Анъанавий ва академик чолғучилик”, “Рассомлик ва дизайн”, “Кино, театр ва оммавий томошалар”, “Бадиий ижод, журналистика ва телевидение”, “Спорт ва жисмоний тарбия” каби йўналишларда 23 номинация бўйича тақдирландилар. Ушбу номинациялар бўйича ғолиблар жами 69 нафар тавсия этилган номзодлар орасидан танлаб олинди.  


 


Қуйида ғолиблар рўйхати ва маросимдан айрим лавҳалар билан танишасиз:


Видеосеминар (дарс)лар орқали масофавий методик хизмат кўрсатиш дастури

Таълим ва тараққиёт
Илм-фан

Республикада жойлашган барча таълим муассасалари учун видеосеминар (дарс)лар орқали  масофавий  методик хизмат кўрсатиш дастури ишлаб чиқилиб, амалиётга татбиқ этилмоқда.


 


 Дастурнинг асосий мақсади умумий ўрта таълим муассасасалари педагогларини таълимдаги янгиликлар билан таништириб бориш, замонавий инновацион технологиялар ва интерфаол усулларни ўргатиш, ахборот технологиялари, педагогика ва психология фанларига оид билимларини янада мустаҳкамлаш ва олган билимларини ўқув-тарбия жараёнида қўллай олишлари бўйича касбий малака ва маҳоратларини оширишга методик хизмат кўрсатишдир.


 


Масофавий методик хизмат кўрсатиш қуйидаги тартибда ташкил этилади:


•    фанлар бўйича ҳар ойда икки марта видео семинарлар;  


•    маҳорат –синфлар (мастер класса);


•    видео дарс, семинар-ўқувлар  ва конференциялар;


•    фикр алмашиш, муҳокама қилиш ва рефлексия (фикр юритиш) бўйича давра суҳбатлари ташкил этилади.


ZiyoNET portalida ingliz tilida qiziqarli viktorina

Чет тили
Чет тили

Ingliz tiliga oid qiziqarli viktorina savollarini e'tiboringizga havola etamiz.


 


Ushbu viktorinada ishtirok eting va ZiyoNET portalining esdalik sovg'alariga ega bo'ling!


 


Viktorina javoblari 2013 yil 22 dekabrga qadar qabul qilinadi.


 


 


 


 


1.    Complete the summary below. Choose the answers from the list of words.


 


There is a big …… tree in Rio de Janeiro. It is 279 feet high (85 meters). The tree is covered by many small lights. These lights make pictures. The pictures show five things. These things are water, air, …...., humanity and Christmas. The picture of water animals …… water. Birds mean air. Green color and monkeys mean forests. People mean humanity and Christmas. This ceremony is very popular. A lot of people come. There are thousands of people. They all want to see the tree.


 


List of words:


  • forests

  • Christmas

  • means


2.   What was the first story of famous British writer J.K.Rowling (author of «Harry Potter»)?


 


3.    Complete the summary below. Choose the answers from the list of words.


Миллий кутубхонада Насиба Абдуллаева билан учрашув

Блог им. feruzaxon

 


Кеча Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонасида бетакрор овоз соҳибаси Ўзбекистон халқ артисти Насиба Абдуллаева билан ижодий учрашув бўлиб ўтди.


 



 


Учрашувда адабиёт ва санъат вакиллари, журналистлар, нуфузли ташкилотлардан ташриф буюрган меҳмонлар ҳамда турли соҳа вакиллари иштирок этди.


 


Йиғилган меҳмонлар Насиба Абдуллаева билан мухлис сифатида жонли мулоқот олиб борди. Хонанда барча учун бирдек севимли қўшиқларни жонли тарзда куйлаб бердилар.


Cурхондарёда ZiyoNET тармоғига бағишланган амалий семинар-тренинг

Surxondaryo viloyat PKQTMOI


 


Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2013 йил 10 июльдаги ВМ-198-сонли Қарори ҳамда ХТВнинг 134 Х-сонли буйруғи ижросини таъминлаш, шунингдек, ҳудудларда дарс жараёнида ZiyoNET порталидан самарали фойдаланишни кенг йўлга қўйиш ва порталнинг янги имкониятлари билан жойлардаги фойдаланувчиларни таништириш мақсадида жорий йилнинг 25 ноябрь куни Сурхондарё вилояти ПКҚТМОИда амалий семинар-тренинг ўтказилди.


 


Ушбу ўқув амалий семинар-тренингда Халқ таълими вазирлиги ZiyoNET бўлими ходимлари Феруза Ходжаева ҳамда Гулчеҳра Ибрагимова, вилоят халқ таълими бошқармаси бошлиғи ўринбосари А.Тўрабоев, вилоят ХТБ АКТ бўлими бошлиғи Ботир Воҳидов, вилоят педагог кадрларни қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш институти ректори Баҳром Умаров, мазкур институт бўлим бошлиғи Манучеҳр Мирзаев, Термиз шаҳар ва барча туман АКТ бўйича масъуллар ҳамда 105 нафар информатика ва инглиз тили фани ўқитувчилари иштирок этди.


Ассалом Алейкум! Здравствуйте друзья!

Ёш ижодкорлар


 


Ассалом Алейкум! Здравствуйте друзья!


Как дела? спрошу у вас,


Ведь сегодня праздник языка!


Так отметим же его сейчас.


 


Дух истории и то, что сближет нас,


Будет непременно наш язык.


Гордостью он станет без прикрас,


Чтобы каждый говорить привык.


 


Ведь язык один из пунктов счастья,


Надо лишь его ценить.


И тогда не будет дней ненастья,


Ведь язык мы учимся любить!


 


Кулиева Сона

Не хочу

Кўнгил битиклари

Не хочу, не хочу я мечтать


Снова с мыслью, рисуя сюжет.


Как невольно пришлось мне страдать,


Вновь услышав грустный сонет.


 


И улыбкой задорной смеясь,


Не хочу говорить о любви.


А по улицам шумным резвясь,


Я подумаю лишь о пути!


 


Я приду поздно ночью домой


Аккуратно, с улыбкой в глазах,


Не смогу я найти там покой


И не стану показывать страх.


 


Кулиева Сона.


От 12.11.2012

Мы рождены для любви

Кўнгил битиклари

Мы рождены для любви,


Мы осознанно ищем ее.


Мы боимся в пути,


Вдруг пройти мимо нее.


 


Дождь идет. Он идет и идет


Так и мы все шагаем спеша.


И поняв, что любовь вдруг пройдет,


Мы идем, замерев, не дыша.


 


Я сижу и молчу. Не пишу.


И бежать мне не надо… увы,


Стало грустно, а я все молчу,


Я- рожденная для любви!


 


Кулиева Сона


Апрель 2011

Have something done

Чет тили
Чет тили

 If you 'have something done', you get somebody else to do something for you.       


 


I'm going to have my hair cut.       


She's having her house redecorated.       


I'm having a copy of the report sent to you   


 


In informal English, we can replace 'have' by 'get'.       


 


We're getting a new telephone system installed.


Suppose

Чет тили
Чет тили

 We often use  'suppose' to mean 'imagine' or 'guess'       


 


I suppose you'll be meeting Danielle when you go to Paris?       


When you weren't there, I supposed you must have been held up.       


I suppose you two know each other?   


 


Notice that 'suppose' is not normally used in the continuous form. We do not usually say 'I am supposing'.       


 


Now I suppose we'll have to do something else.       


We're waiting for John and I suppose he must be stuck in traffic.       


At this moment I suppose it doesn't matter.


Reported speech 2

Чет тили
Чет тили

We also use reported speech when we are saying what other people asked or wanted to know. We do not use do or question marks in indirect questions.       


 


«What time is it?» = He asked me what time it was.       


«Why hasn't he come? = She wondered why he hadn't come.       


»When will you be arriving?" = He wanted to know when we would be arriving.       


«What were you doing?» = They questioned him about what he had been doing.   


 


We use the same structure when we report answers.


Reported speech

Чет тили
Чет тили

We use reported speech when we are saying what other people say, think or believe.       


 


He says he wants it.       


We think you are right.       


I believe he loves her.       


Yesterday you said you didn't like it but now you do!       


She told me he had asked her to marry him.       


I told you she was ill.       


We thought he was in Australia.   


 


When we are reporting things in the present, future or present perfect we don't change the tense.       


 


He thinks he loves her.       


I'll tell her you are coming.


Question tags

Чет тили
Чет тили

We use tags in spoken English but not in formal written English.   


 


They are not really questions but are a way of asking the other person to make a comment and so keep the conversation open.   


 


Making a tag is very mechanical. To make a tag, use the first auxiliary. If there is no auxiliary, use do, does or did. With a positive sentence, make a negative tag and with a negative sentence, make a positive tag.       


 


It's beautiful, isn't it?       


He has been, hasn't he?       


You can, can't you?       


It must be, mustn't it?


Asking questions 2

Чет тили
Чет тили

In the section Questions 1, we looked at how to ask direct questions. To make a question, we invert the order of the subject and the first auxiliary verb.      


 


Where is Johnny?       


Has he found it yet?   


 


If there is no auxiliary, use part of the verb 'to do'. For example:       


 


What time did he arrive?       


How often do you play tennis?